Om mig      Mål      Strategi      Regler      Portfölj      Utdelning

tisdag 18 mars 2014

Hänger på snålmånaden

Jag tänkte hänga på snålmånaden som Kanjagblirik? har dragit igång för april. Egentligen är det inte riktigt min grej med snålmånad eftersom jag redan har en långsiktig och hållbar sparplan och jag är ganska nöjd med den nivå jag ligger på. Har också familj och kan inte bara tänka på mig själv. Dock är jag för tillfället föräldraledig och konsumerar mindre än jag gjort på länge.

Så varför inte bara sammanställa utgifterna för april. Min konsumtion består i princip enbart av livsmedel och snus just nu. Jag äter hemma och köper inget under dagarna. Det blir väl snuset jag får snåla på. Förhoppningsvis tänker jag efter en extra gång om jag får för mig att handla något onödigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar